T +31 (0)181 301 300

info@adquipment.nl

Zoek

De Front Office

Waar kunnen we je mee helpen?

Bij jullie, onze klanten, op de werkvloer zijn onze accountmanagers en medisch servicetechnici de bekende gezichten van AdQuipment. Uiteraard doen zij hun werk niet alleen.

De Front Office van AdQuipment speelt een cruciale rol. Achter de vier bureaus van de Front Office zitten toegewijde medewerkers met passie voor hun werk. We stellen ze graag aan je voor.

Danielle werkt al sinds 2004 bij AdQuipment medical. Ze is ooit begonnen als verkoop binnendienst. Ze is uiteindelijk doorgegroeid tot manager van de Front Office. Ze houdt zich bezig met alle werkzaamheden, maar vooral met de Standaard Service Overeenkomsten (SSO’s). Grote kans dat je haar aan de telefoon hebt gesproken of email contact hebt gehad.



Sinds 2010 versterkt Kirsten het team. Kirsten focust zich voornamelijk op de inkoop. Ze zorgt ervoor dat er van alles op kantoor aanwezig is voor onze collega’s. Maar nog belangrijker; ze zorgt ervoor dat alle orders van onze klanten ingekocht worden. Dit kan gaan om een infuusspalkje of een beademingstoestel.







Moniek is in maart 2021 begonnen. Zodra alle producten voor een klant zijn ingekocht en binnen zijn gekomen zorgt Moniek ervoor dat dit daadwerkelijk bij de juiste persoon terecht komt. Moniek zorgt voor het gehele logistieke proces.




Petra is de laatste toevoeging aan het team. Zij is in mei 2021 gestart. Zij regelt voornamelijk van alles voor onze medisch servicetechnici. Ze zorgt ervoor dat er onderhoud op locatie uitgevoerd kan worden door onze service mannen. Ze regelt ook overnachtingen indien nodig. Ook organiseert Petra de planning van de demo toestellen.


De Front Office staat bekend om haar proactieve benadering, voortdurend strevend naar verbetering. Het ISO:9001 en ISO:13485 kwaliteitssysteem vormt een essentieel aspect binnen deze afdeling, waarbij strikte richtlijnen worden gehanteerd om de hoogste kwaliteitsnormen te waarborgen.

Tegelijkertijd onderscheidt de Front Office zich door haar creativiteit bij het vinden van oplossingen voor diverse uitdagingen. Geen enkele uitdaging is te groot, en elke dag brengt nieuwe variatie. Binnen deze afdeling komen hard werken en een gezellige sfeer harmonieus samen.

De Front Office heeft dus een prominente rol binnen AdQuipment medical. Op het moment dat je contact opneemt met ons zul je eerst met één van de collega’s van de Front Office in contact komen. Zij helpen je graag verder.

Waar kunnen we je mee helpen?


Contact
Chr. Huygensweg 25
3225 LD Hellevoetsluis
T +31 (0)181 301 300
info@adquipment.nl

Goederenontvangst
Chr. Huygensweg 25D
3225 LD Hellevoetsluis


Volg ons op
Linked In